Abonnement og betalingsvilkår
Nedenstående abonnementsvilkår gælder for alle abonnementer tegnet hos myhouse ApS
Aftaleindgåelse og kvittering
Når du tegner et abonnement, indgår du en aftale med myhouse ApS, Fredensborg Kongevej 56, 2980 Kokkedal (CVR-nr. 35056823). Ved tegning af et abonnement uploades en kvittering på profilsiden, så vores brugere altid sikkert og nemt kan finde den som dokumentation for køb.
Alle kontrakter og aftaler indgås på dansk og er underlagt dansk ret.
Abonnementer
Abonnementet kan tegnes som en digital service som er udbudt af myhouse ApS. Du skal være mindst 18 år for at købe et abonnement.
Abonnementet er en digital service, hvor produktet er, at brugeren får besked via e-mail/pushnotifikation eller sms. Derfor vil servicen indebære at myhouse kontakter brugeren og af- eller tilmelding til nyhedsbrev er i denne service ikke gældende. Vælger brugeren ikke at tilmelde sig nyhedsbrev, ville myhouse ikke kunne levere service, hvorfor de digitale produkter ikke er underlagt nyhedsbrevet.
Løbende abonnement
Et abonnement er fortløbende og fortsætter, indtil det opsiges.
Ved udløb af en abonnementsperiode forlænges abonnementet automatisk med en periode svarende til den foregående. Tilbudsperioder (herunder særlige rabatter, vouchers m.v.) kan ikke forlænges. Ved udløbet af en tilbudsperiode fortsætter abonnementet til den normale abonnementspris som til enhver tid kan indhentes på myhouse under det givne produkt.
Opsigelse
Opsigelsen skal ske skriftligt via e-mail til info@myhouse.dk eller opsiges på myhouse.dk under menupunktet profil.
Opsigelse kan altid ske frem til udløbet af den indeværende abonnementsperiode.
Ved en 12 måneders abbonementsperiode, skal opsigelsen ske inden udgangen af 11. måned.
Man kan ikke opsige abonnementet via Mobilepay. Du kan slette aftalen, men det betyder ikke aftalen opsiges. Det skal og kan kun ske til myhouse.
Ved manglende indbetaling eller afmelding via MobilePay, Betalingsservice, kreditkort eller MobilePay har således ikke retsvirkning som opsigelse af abonnementet uden kontakt til myhouse.
Fortrydelsesret
I henhold til forbrugeraftaleloven har du 14 dages fortrydelsesret. Fristen regnes fra det tidspunkt, hvor du første gang indgår aftale om abonnement. Ved trykte udgivelser tilbagebetaler myhouse betalingen.
For at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du inden 14 dage meddele dette skriftligt til info@myhouse.dk
Ansvarsfraskrivelse
myhouse tilbyder digitale services hvis formål er at gøre hverdagen lettere for boligejeren.
myhouse benytter offentligt tilgængelige datakilder som lokalplaner, radon, oversvømmelsesrisiko, skoler, gymnasier, salgsdata o.l
Disse datakilder vises, kombineres og/eller kan bearbejdes af myhouse, som gør det muligt at kunne levere nyttige informationer til vores brugere i form af digitale services.
myhouse garanterer ikke, at servicen opfylder Brugeren krav, at Servicen leveres kontinuerligt, rettidigt eller fejlfrit, at resultaterne af Servicen vil være nøjagtige eller pålidelige, eller at eventuelle fejl i Servicen vil blive rettet.
Vi bestræber os altid på at vedligeholde vores datasæt for derved at kunne leverer digitale services, men vi gør opmærksom på at der kan ske fejl ved leveringen, som gør at den enkelte service kan være forsinket, udeblivende eller fejlagtig. Data kan derved indeholde fejl eller trykfejl, og oplysninger kan være forkerte, forældede eller lignende.
De digitale services skal betragtes som produktet lyder: En service. Vi ikke er dataejere, men vi bestræber os altid på at kunne levere, så vores formål med myhouse opfyldes.
myhouse fraskriver sig derfor ansvaret for fejl og mangler, som kan henledes til det datagrundlag, som danner grundlag for myhouses beregnings-, vurderings- og informationsydelser.
Den digitale service Prisagent:
myhouse kan skønne din boligs værdi og det gøres på baggrund af datasæt om salgsdata kombineret med OIS data som m2, grundareal, område, adresse etc. Vi gør opmærksom på servicen er udarbejdet af myhouse´s intelligente prisberegner, og at myhouse ikke har lokalkendskab i hele Danmark, som en lokal ejendomsmægler. Vi gør derfor udtrykkeligt opmærksom på, at der kan være konkrete lokale forhold, som kan påvirke prisen på en ejendom, og som den intelligente priseberegner ikke har mulighed for at tage højde for. myhouse fraskriver sig derfor ansvaret for eventuelle prismæssige afvigelser som måtte være forårsaget af ovenstående.
Den digitale service Lokalplan:
myhouse kan give dig besked når der kommer en ny lokalplan i høring for dit nærområde. Vi gør opmærksom på at vi indsamler informationer om netop dette via offentlige tilgængelige kilder som fx Plansystem. Er der fejl på datakilden eller sker der fejl i forbindelse med indsamling, kan det have betydning for om beskeden om lokalplanen kommer frem til dig som bruger. myhouse kan således ikke gøres ansvarlige for manglende eller mangelfulde informationer, som skyldes fejl eller mangler eller manglende information fra de datakilder, hvorfra myhouse indsamler sin information.